Nuffnang Ads

SAJIAN KAMI

BERITA-BERITA KASUS JENAYAH SEKSUAL DAN BERITA-BERITA SEMASA..

Jumaat, 3 Jun 2011

Video Seks: Klip terbaru sudah dipadam oleh YT

IMBAS: Lelaki yang disebut-sebut mirip Anwar Ibrahim dalam video YouTube.




KUALA LUMPUR - Klip video seks membabitkan lelaki didakwa mirip Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim sekali lagi didedahkan di internet semalam dan kali ini versinya dikatakan hampir lengkap.

Tiga video terbabit yang dimuat naik di sebuah blog bertajuk ‘anwarcctv’ dan sehingga petang semalam, ratusan ribu pengunjung sudah mengunjungi kandungan rakaman berkenaan terutama menerusi laman video YouTube.

Klip video ketiga itu mempunyai latar suara muzik bermula dengan lagu Hawaii 5-O, diikuti lagu dangdut Kelantanese; lagu It Wasn't Me oleh pop reggae Shaggy; lagu kumpulan tempatan The Fabulous Cats –Papa Jahat sebelum diakhiri dengan lagu Zee Avi–Kantoi.

Bagaimanapun, klip video itu disunting menjadi 15 minit dan tiga saat berbanding rakaman selama hampir 22 minit yang ditayangkan oleh ‘Datuk T’ kepada media sebelum ini di Carcosa Seri Negara di sini, pada 21 Mac lalu.

Klip video seks itu bagaimanapun dikatakan dipadam dari YouTube lewat petang semalam kerana dipercayai melanggar syarat dan terma YouTube.

Sementara itu, Timbalan Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Kuala Lumpur, Asisten Komisioner Aziz Zakaria, berkata pihaknya tidak menolak kemungkinan rakaman video berkenaan dimuat turun pihak dipertanggungjawabkan membuat salinan rakaman asalnya oleh ‘Trio Datuk T’ sebelum ia diserahkan kepada polis.

Malah, beliau yakin pihak terbabit dapat dikenal pasti dalam tempoh terdekat berdasarkan tarikh, masa dan lokasi rakaman video seks itu dimuat turun dalam laman video berkenaan.

“Apa yang pasti, ini bukan kerja polis, kita boleh tahu jika rakaman itu dimuat naik ‘orang dalam’ polis kerana tapisan keselamatan kita cukup ketat. Besar kemungkinan sumber rakaman video (yang dimuat naik) itu adalah pihak bertanggungjawab yang membuat salinan dari versi asalnya sebelum diserahkan untuk membantu siasatan,” katanya.

PENCARIAN DIBLOG INI

Arkib Blog

Anda juga perlu baca

Related Posts with Thumbnails

Pengikut

Test for your internet speed

Ads

Catatan Popular