Nuffnang Ads

SAJIAN KAMI

BERITA-BERITA KASUS JENAYAH SEKSUAL DAN BERITA-BERITA SEMASA..

Rabu, 3 September 2014

Suami paksa isteri lakukan hubungan seks dengan lelaki Bangladesh


KUALA LUMPUR - Seorang wanita berusia 28 tahun terpaksa menjalani kehidupan ibarat di dalam 'neraka' gara-gara kelakuan suaminya yang kerap memaksanya melakukan hubungan seks dengan lelaki lain.

Lebih menjijikkan, setiap perlakuan seks tersebut akan dilihat oleh suaminya kononnya sebagai kepuasan diri sendiri sebelum dia melakukan hubungan intim bersama isterinya itu.

Menurut sumber polis, perkara itu terbongkar selepas mangsa melarikan diri sebelum melaporkan perkara tersebut kepada pihak polis di sebuah balai di Gombak, kelmarin.

Katanya, mangsa bertindak demikian selepas menerima panggilan daripada suaminya yang mengatakan seorang lelaki warga Bangladesh dalam perjalanan ke rumah mereka bagi melakukan hubungan seks bersama mangsa.

"Hasil pengakuan daripada mangsa, dia mengaku telah dipaksa menjalinkan hubungan seks dengan lelaki warga Bangladesh yang dikenali sebagai Nizam lebih dua kali pada bulan Julai lalu dan ketika itu mangsa mengandung tujuh bulan.

"Mangsa yang bekerja sebagai penjualan mainan kanak-kanak mendakwa suaminya tidak menerima sebarang bayaran kerana suaminya akan rasa terangsang sekiranya mangsa melakukan seks bersama orang lain sebelum melakukannya bersama mangsa," kata sumber itu lagi.(Kosmo)

PENCARIAN DIBLOG INI

Arkib Blog

Anda juga perlu baca

Related Posts with Thumbnails

Pengikut

Test for your internet speed

Ads

Catatan Popular