Nuffnang Ads

SAJIAN KAMI

BERITA-BERITA KASUS JENAYAH SEKSUAL DAN BERITA-BERITA SEMASA..

Rabu, 16 September 2009

sana sini Manohara!


Semasa aku kat Indonesia tempoh hari, actually aku tak dengar sangat isu nak bantai atau ’sweeping’ rakyat Malaysia kat sana

cuma memang aku akui, isu Manohara sangat hangat kat Indonesia sehinggakan kalau orang sana tahu korang orang Malaysia, pasti mereka akan mencebik atau bertanyakan soalan bertubi-tubi pasal kes minah tu

ada member aku sampai nak bergaduh ngan salesgirl kat satu shopping complex ni gara-gara awek tu dok sindir dia pasal kes Manohara

aku lak bila diorang tanya aku jawab senang je, baik jaga rumahtangga sendiri dulu sebelum sibuk nak tahu cerita rumah tangga orang, tak kisahlah orang Malaysia ke orang Indonesia, ini cerita orang kahwin…tak payahlah kita ni pulak yang nak berbunuh sebab diaorang!

yang aku nak tergelak tu, punyalah famous kes Manohara ni sampai ais batu campur (ABC) pun dinamakan Es Manohara, warung pun dinamakan warung Manohara , tudung pun nama Jilbab Manohara, pendek kata sana sini Manohara kat Indonesia sekarang

Pulau Nias yang takde siapa nak pergi tu pun ada jual Es Manohara, pergh

sekarang ni aku tengok Manohara dah siap bergambar ngan anjing lagi kat rumah dia di Jakarta

Astagafirullah.....

Rujukan:
http://syahrilkadir.wordpress.com/2009/09/16/sana-sini-manohara/#comments

PENCARIAN DIBLOG INI

Arkib Blog

Anda juga perlu baca

Related Posts with Thumbnails

Pengikut

Test for your internet speed

Ads

Catatan Popular