Nuffnang Ads

SAJIAN KAMI

BERITA-BERITA KASUS JENAYAH SEKSUAL DAN BERITA-BERITA SEMASA..

Jumaat, 23 Mei 2014

Gadis diperkosa dalam belukar


SEGAMAT – Seorang pelajar tingkatan 3 bukan sahaja dipaksa menaiki motosikal, tetapi mengalami mimpi ngeri apabila dirogol dalam belukar di Batu Anam, dekat sini.

Ketua Polis Daerah Segamat, Superintendan Mohd Kamil Sukarmi berkata, ketika kejadian jam 6.15 petang Sabtu lalu, mangsa yang berusia 15 tahun bersama seorang lagi rakannya dalam perjalanan ke rumahnya menaiki motosikal.

“Secara tiba-tiba, sebuah motosikal yang ditunggang laju seorang lelaki menghalang motosikal  mereka dan merampas kunci motosikal.

“Suspek juga mengugut mangsa supaya menaiki motosikal bersamanya sekiranya mahu kunci motosikal kembali dan mangsa yang ketakutan ketika itu tidak dapat berbuat apa-apa dan hanya mengikuti arahan suspek,” katanya.

Menurutnya, selepas mangsa menaiki motosikal bersama suspek, suspek membaling kunci motosikal milik rakan mangsa sebelum memecut laju ke kawasan belukar.

Rakan mangsa juga cuba mengejar motosikal dinaiki suspek dan mangsa, tetapi tidak berjaya dan tidak menyangka rakannya dirogol.

“Suspek membawa mangsa ke dalam belukar sebelum merogolnya dan meninggalkan mangsa di persimpangan jalan dekat Batu Anam.

“Sehari selepas kejadian, mangsa membuat laporan polis di Balai Polis Batu Anam jam 2 petang dan suspek ditahan beberapa jam selepas kami menerima laporan,” katanya.



PENCARIAN DIBLOG INI

Arkib Blog

Anda juga perlu baca

Related Posts with Thumbnails

Pengikut

Test for your internet speed

Ads

Catatan Popular