Nuffnang Ads

SAJIAN KAMI

BERITA-BERITA KASUS JENAYAH SEKSUAL DAN BERITA-BERITA SEMASA..

Jumaat, 10 Mei 2013

Pengawal keselamatan wanita diperkosa



PETALING JAYA - Seorang lelaki menggunakan helah untuk membuang air besar di rumah rakan wanitanya di sebuah flat di Sungai Way, di sini, sebelum bertindak seperti binatang apabila merogol mangsa dalam kejadian Ahad lalu.

Dalam kejadian jam 10 malam itu, mangsa berusia 23 tahun yang juga pengawal keselamatan dihubungi lelaki terbabit memaklumkan dia mahu bertandang ke rumah wanita berkenaan.

Menurut sumber, mangsa dan suspek bertemu di luar rumah dan kedua-duanya bersembang sebelum lelaki terbabit tiba-tiba mengadu sakit perut dan hendak menumpang tandas bagi melepaskan hajat.

 “Wanita itu membenarkan suspek masuk rumah untuk menggunakan tandas. Pada masa sama, mangsa dihubungi tunangnya menerusi panggilan video 3G.

“Mangsa kemudian masuk ke bilik tidur untuk bercakap dengan tunangnya dan tidak mengunci pintu bilik itu,” katanya.

Katanya, ketika mangsa berbual dengan tunangnya, tanpa disedari suspek masuk dalam bilik dan menyerang mangsa.

“Mangsa mendakwa suspek membuka pintu bilik dan walaupun mangsa menegah suspek supaya jangan masuk, tetapi tidak dihiraukan.

“Lelaki terbabit mengunci pintu bilik dan menghampiri mangsa. Mangsa cuba menolak suspek, tetapi dia ditampar, manakala rambutnya ditarik,” katanya.

Sumber berkata, lelaki terbabit mencabul bahagian dada mangsa dan mengarahkan wanita itu supaya melucutkan pakaian.

“Mangsa yang enggan menurut kehendak suspek ditolak sehingga rebah di atas katil sebelum dipaksa melakukan seks oral.

“Lelaki terbabit kemudian membogelkan mangsa dan merogolnya. Selesai melampiaskan nafsu, lelaki itu beredar dan mengugut mencederakan mangsa sekiranya memaklumkan kejadian itu kepada orang lain,” katanya.

Katanya, mangsa yang mengadu sakit pada kemaluannya kemudian membuat laporan di Balai Polis Sungai Way, semalam, untuk tindakan lanjut.(metro)

PENCARIAN DIBLOG INI

Arkib Blog

Anda juga perlu baca

Related Posts with Thumbnails

Pengikut

Test for your internet speed

Ads

Catatan Popular