Nuffnang Ads

SAJIAN KAMI

BERITA-BERITA KASUS JENAYAH SEKSUAL DAN BERITA-BERITA SEMASA..

Selasa, 7 Januari 2014

Gila Talak: Duda perkosa bekas isteri


KUALA TERENGGANU - Seorang duda yang gila talak tergamak mengugut mahu membunuh jandanya selain merogol mangsa dalam kejadian di Pengadang Baru, di sini, Jumaat lalu, ditahan polis beberapa jam selepas kejadian berkenaan.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Negeri, Asisten Komisioner K Manoharan berkata, suspek berusia 44 tahun dan bekerja sebagai mekanik itu ditahan polis kira-kira jam 9 malam, ketika datang semula ke rumah mangsa dipercayai untuk melakukan ugutan jenayah sekali lagi.

“Namun, polis yang menerima maklumat segera ke lokasi kejadian bagi menahan suspek yang diburu kerana mengugut dan merogol mangsa, kira-kira jam 1 pagi, pada hari sama.

“Semasa ditahan, polis turut merampas sebilah pisau yang digunakan suspek untuk mengugut bekas isterinya sebelum ini,” katanya.

Jelasnya lagi, polis turut merampas telefon bimbit, barang kemas dan beberapa barang milik mangsa yang disorokkan di tempat kerja suspek iaitu di sebuah bengkel kereta di Padang Midin, di sini.

Suspek yang turut positif dadah jenis methamphetamine kini direman sehingga 10 Januari ini untuk disiasat mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan kerana merogol.

PENCARIAN DIBLOG INI

Arkib Blog

Anda juga perlu baca

Related Posts with Thumbnails

Pengikut

Test for your internet speed

Ads

Catatan Popular