Nuffnang Ads

SAJIAN KAMI

BERITA-BERITA KASUS JENAYAH SEKSUAL DAN BERITA-BERITA SEMASA..

Sabtu, 27 Oktober 2012

Kontroversi Tasha Shilla- Datuk J

KUALA LUMPUR - Mulanya diangkat sebagai Artis Baharu Paling Popular dalam Anugerah Bintang Popular 2011 kemudian Heroin Baharu Terhebat dalam Anugerah Blockbuster 2012, ada harga yang harus dibayar oleh Tasha Shilla.

Gaya mewah serta kehidupan sosialnya menjadi tumpuan sehinggakan Datuk J, seorang lelaki kaya-raya dikaitkan sebagai teman sosial yang menaja segala kemahuan Tasha. Daripada sebuah banglo sehinggalah kereta Audi yang dipandu olehnya, semua itu dikatakan hadiah daripada lelaki misteri itu.

Soal berparti di kelab malam pula seperti satu perkara biasa. Sebelum ini perlakuannya berparti dan menari bersama rakan-rakan di kelab malam pernah didedahkan.

Beberapa minggu lalu, namanya sekali lagi mencuri perhatian apabila dikatakan asyik berseronok dengan Datuk J di sebuah kelab di ibu kota.

Lemas dan rimas bahkan adakalanya bosan kerana tidak habis-habis menjadi bahan diperlekehkan segelintir pihak, Tasha mengakui dia seboleh-bolehnya mahu bertindak bijak menangani kontroversi itu.

"Saya sudah malas hendak mengulas dan bercakap perkara yang sama. Apa sahaja yang keluar daripada mulut saya akan dijadikan bahan untuk memulangkan paku buah keras kepada saya. Kalau dilayan, perkara ini tidak akan habis menjadi ungkitan.

"Tapi saya faham tugas media. Saya sedaya upaya mahu bersikap optimis dan positif dalam hal itu. Kalau ikutkan hati saya tak mahu perkara itu diungkitkan lagi.

"Saya bimbang, lama-lama pasti peminat akan naik muak," katanya separuh kalis menahan kontroversi bersiri yang datang seiring dengan pergerakan kariernya.

Terbaharu, terbit satu lagi cerita panas mengaitkan nama Tasha. Selepas dikecohkan dengan fesyen gaun berlambang salib di dada, Tasha dikatakan mendapat penajaan besar daripada Datuk J gara-gara pelantikannya sebagai duta kempen I Love Malaysian Designers anjuran Brew & Skittles untuk tempoh dua tahun.

Menurut Tasha, dia bertindak sebagai wajah atau duta kepada kempen itu bagi merancakkan lagi kehadiran lebih ramai pereka baru.

"Syarikat yang menganjurkan kempen itu ialah Brew & Skittles yang diasaskan oleh Mutiara Bahir. Saya tidak tahu-menahu apa kaitannya Datuk J yang diperkatakan ramai dalam kempen ini.

PENCARIAN DIBLOG INI

Arkib Blog

Anda juga perlu baca

Related Posts with Thumbnails

Pengikut

Test for your internet speed

Ads

Catatan Popular