Nuffnang Ads

SAJIAN KAMI

BERITA-BERITA KASUS JENAYAH SEKSUAL DAN BERITA-BERITA SEMASA..

Sabtu, 5 September 2009

Wak Indon ujud blog hina Malaysia




Disinilah tempat anak-anak indon melepaskan geram sama ada nak memaki hamun - nak luahkan racun atau runcingan buluh mereka - kepada negara kita khususnya Rakyat Malaysia.

Saya yakin dan percaya Admin's website ini bukan BERAGAMA ISLAM ini pasti .. pasti? kalau begitu kesian saya pula kepada umat Muhammad di indon mereka terpedaya sekali dengan tipudaya pengaruh mainan YAHUDI yang mempunyai dendam keparat kepada Islam (sebagaimana tercatat dalam Al-Quran).

Saudara2 ku yang se Agama, tahukah anda berapa dana yang disediakan oleh YAHUDI bagi menjayakan misi ini?? jawabannya anda akan kata gak tau kok.... atau tuh bukan urusan gue .....

Coba saudara pikir atau mengkaji semula pernahkah bangsa YAHUDI membuka website mengutuk sebangsa dengannya? ya.. ya pasti jawaban tidak.

Ke 2, pernahkah saudara meliat, website di Mekkah mengutuk umat Muhammad? ya ya juga
jawabannya juga tidak ada.

Habis kalau gak ada kenape?

Ya ya... sebahgian daripada 300 juta rakyat Indon sudah diselar ikutin sama dengan kumpulan anak-anak YUHUDI memerangi Islam dengan cara halus dengan berselindung alasannya kuasa rakyat.

Website ini mula dibuka pada tanggal 25 Januari 2008 lagi - khusus kerjaannya untuk menyampaikan sumpah seranah - maki hanum kepada negara Malaysia yang sudah terkenal sebagai Negara Islam.

Jadi tidak hairanlah .. kumpulan itu menjadikan sasarannya Malaysia.. sebab YAHUDI membenci Islam.jadi umah Muhammad di Indon di ajak bersama kumpulan anak-anak YAHUDI ini berkempengan ... apa lagi yang bangsat, yang hina, yang kaki rayau, yang ethis, yang anamisma dan bermacam-macam kelompok berbaris dan berbandung-bandung mencurakkan website berkenaan dengan pelbagai warna mengikutin cita rasa sendiri asal rasa puashati.

Saudara2 ku yang seAgama, coba anda tanyain kepada ulamak2 anda di serata Indon, apakah ...gak adakah ayat Quran yang menyentuh " Barang siapa menfitnah sesama Islam ......"
atau " seseorang moslim memutuskan tali persaudaraannya sesama Islam ......,"

Kalau saudara memberikan jawabannya " ooo aq gak pernah denger dongg ayat-ayat tuh..
kecuali AYAT-AYAT CINTA.... atau gue sudah puluhan kali khatam Al-Quran tapi gak ketemu dengan ayat tuh ....."

Ya.. ya kalau tuh jawaban anda - SAH/SHAH dan nyatalah anda bukan daripada golongan umat Muhammad yang mempercayai ujudnya Tuhan yang Esa iyatu ALLAH.

Coba anda membuat kajian terperinci ... berapa orangkah yang shahih Islamnya menjadi menajemen/ management di media2 cetakan atau eletronik di Indon?

Jawbannya pasti anda menyatakan . oh gak ketahuan ... apa yang saya dipahamkan melalui rekan-rekan saya di indon - mereka menyatakan orang-orang Islam di Indon bekerja di bawah pengurusan kepalanya bukan Islam ...

Saya pernah tinggal di Jalan Pesat, Tanjong Balai, Asahan Sumatera, Indonesia kira-kira lebih 6 tahun/taon. banyak yang saya ketahuan mengenai sikap/tingkahlaku dan budaya warga Indon.

Saya juga ketahuan berapa ramai warga Malaysia yang dijual hidup2 .... ada juga yang dijual secara borong oleh warga Indon.

Maksud saya.... ada taukeh besar Islam Malaysia yang merasa kesian kepada anak peribumi Indon yang gak cukup makan dan kurang gezinya .. diambil bekerja menjaga ladang sawit di suatu kawasan di Sumut ...

Keluarga itu diberikan rumah - mobil serta kelengkapan lain .. dengan itu merobah kehidupannya dari hina kepada mewah/senang.
hanya bertahan kira-kira 5 atau 6 tahun aja .. lantas semua ladang dan kemudahan itu dijual semasa taukeh besar itu pulang ke Malaysia.

Satu lagi contoh. seorang cowok dari Malaysia menikah dengan cewek indon di Medan, kerna sifat warga Malaysia mudah kesian dan menzahirkan rasa sayang kepada istri dan keluarga istri (yg daif) dibinakan rumah baru dan dibelikan mobil juga sedikit tanah untuk perkebunan.

Untuk menjamin kehidupan keluarga itu lebih baik lagi, cowok dari Malaysia itu membeli kawasan tanah serta dibuat 5 kolam menternak udang.

Maka atas kejayan itu keluarga yang dari dulunya miskin gak pernah punyai harta sudah bertukar kepada kayaraya ... kelamaan bertukar pula kepada hanturaya.

ya .. ya .. semua harta-harta tuh telah habis dijual dan bertukar tangan sewaktu cowok tuh pulang ke Malaysia.

Apa yang saya catatkan di atas adalah kejadian sebenar berlaku - tidak ada dusta tidak ada yang tidak benar melainkan BENAR belaka - tambahan tulisan saya nih dalam Bulan Ramadhan Al-Mubarak.

Untuk mengakhiri tulisan saya nih... saya berharap mereka yang mengaku berpegang kepada ajaran Nabi muhammad supaya kembali kejalan yang benar yang berlandaskan Al-Quran....kerana Islam itu bersaudara ... sekiranya umat Islam di Indon ditimpa bencana kami umat Islam di Malaysia turut merasai dan kesedihannya... amin.

Salam saya daripada:
Ustazah Muslihah

PENCARIAN DIBLOG INI

Arkib Blog

Anda juga perlu baca

Related Posts with Thumbnails

Pengikut

Test for your internet speed

Ads

Catatan Popular