Nuffnang Ads

SAJIAN KAMI

BERITA-BERITA KASUS JENAYAH SEKSUAL DAN BERITA-BERITA SEMASA..

Jumaat, 25 Februari 2011

Kucupan terakhir sebelum lemas



ANGGOTA bomba mengangkat mayat Heiman yang ditemui lemas di tasik Taman Sri Gombak semalam.


GOMBAK - Seorang bapa tidak menyangka tindakan anak bongsunya bersalam dan mengucupnya selepas mengambil wang saku untuk ke sekolah merupakan petanda yang pelajar tahun enam itu akan pergi selama-lamanya apabila dia ditemui lemas kelmarin.

Kejadian pukul 3 petang itu berlaku ketika Heiman Jamaludin, 12, dikatakan bermain di tasik Taman Sri Gombak di sini selepas tamat waktu persekolahan bersama seorang rakan dalam hujan lebat sebelum terjatuh.

Jamaludin, 59, memberitahu, sebelum ini, anaknya tidak akan berpatah semula ke rumah jika terlupa hendak salam atau mengucupnya ketika hendak ke sekolah.

Namun pada hari kejadian katanya, anaknya sanggup berpatah balik ke rumah walaupun telah separuh jalan menaiki motosikal bersama ibunya ke sekolah.

"Selalunya dia tidak begitu, kalau sudah terlupa salam dia akan terus pergi sekolah tetapi semalam (kelmarin) dia beriya-iya menyuruh ibunya pusing semula ke rumah untuk bersalaman dengan saya.

"Kami sekeluarga reda dengan kejadian ini. Heiman merupakan anak yang disayangi keluarga dan disenangi rakan-rakannya," ceritanya ketika ditemui di Tanah Perkuburan Islam Bukit Permata di sini semalam.

PENCARIAN DIBLOG INI

Arkib Blog

Anda juga perlu baca

Related Posts with Thumbnails

Pengikut

Test for your internet speed

Ads

Catatan Popular