Nuffnang Ads

SAJIAN KAMI

BERITA-BERITA KASUS JENAYAH SEKSUAL DAN BERITA-BERITA SEMASA..

Jumaat, 1 Ogos 2014

Wn Indonesia patah tangan ketika bertapa


ANGGOTA bomba mengusung Khairul Anwar yang patah lengan kiri selepas terjatuh di dalam sebuah gua dekat Felda Chiku 6, Gua Musang, Kelantan kelmarin

GUA MUSANG - Keghairahan seorang bomoh warga Indonesia yang bertapa untuk menambah ilmu berakhir dengan tragedi apabila dia terpaksa menahan kesakitan hampir 24 jam akibat patah tangan kiri selepas terjatuh dalam sebuah gua di Rancangan Tanah FELDA Chiku, di sini, Selasa lalu.

Dalam kejadian jam 3.30 petang itu, mangsa Khairul Anwar Rudin, 31, yang dalam perjalanan keluar dari gua dan berada pada ketinggian 10 meter bersama rakannya dipercayai terjatuh selepas terkejut melihat seekor ular putih.

Menceritakan detik cemas itu, Haslinda berkata, mereka mula masuk ke dalam gua berkenaan pada jam 11 pagi Selasa untuk bertapa. (Metro)


PENCARIAN DIBLOG INI

Arkib Blog

Anda juga perlu baca

Related Posts with Thumbnails

Pengikut

Test for your internet speed

Ads

Catatan Popular