Nuffnang Ads

SAJIAN KAMI

BERITA-BERITA KASUS JENAYAH SEKSUAL DAN BERITA-BERITA SEMASA..

Rabu, 20 November 2013

Pakon Nadiya Nisaa enggan komen Isu tatu

KUALA LUMPUR- Pelakon popular menerusi siri televisyen Adam dan Hawa, Nadiya Nisaa enggan mengulas berhubung dua keping gambar yang merakamkan imej seorang lelaki bertatu, yang didakwa suaminya.

“Saya tak mahu komen mengenai gambar itu. Saya juga tidak mahu berikan sebarang kenyataan berhubung perkara berkenaan. Saya tidak mahu sebarang kenyataan daripada saya boleh mengguris hati dan perasaan banyak pihak, lebih lebih lagi keluarga mentua.

“Lagipun apa yang mejadi pertikaian sekarang ialah suami, bukan diri saya. Hubungan saya dan suami elok, saya tak mahu timbul sebarang isu gara gara gosip yang diperkatakan ketika ini," katanya.

“Saya harap perkara ini tidak berpanjangan. Yang berlakon, yang bergelar artis adalah diri saya, bukannya suami saya saya tak mahu gosip seumpama ini boleh mengeruhkan keadaan kami sekeluarga,” ujar Nadiya Nisaa sebagai respons.

Nadiya Nisaa turut meminta semua pihak supaya memberi perhatian terhadap perjalanan kariernya dan bukan isu peribadi serta keluarga.(SH)

PENCARIAN DIBLOG INI

Arkib Blog

Anda juga perlu baca

Related Posts with Thumbnails

Pengikut

Test for your internet speed

Ads

Catatan Popular