Nuffnang Ads

SAJIAN KAMI

BERITA-BERITA KASUS JENAYAH SEKSUAL DAN BERITA-BERITA SEMASA..

Khamis, 26 Ogos 2010

Tunku Ismail tiada akaun Facebook

TUNKU Mahkota Johor, Tunku Ismail Ibrahim.



JOHOR BAHRU – Tunku Mahkota Johor (TMJ), Tunku Ismail Ibrahim Ibni Sultan Ibrahim, 25, tidak mempunyai akaun laman rangkaian sosial Facebook sendiri.

Menurut sumber terdekat istana, hanya dua orang putera Sultan Johor yang mempunyai laman rangkaian sosial tersebut iaitu Tunku Temenggong Johor, Tunku Idris Iskandar, 22, dan adindanya, Tunku Abdul Jalil Iskandar, 20.

Selain kedua-dua putera tersebut, mana-mana laman Facebook yang mendakwa pengendalinya merupakan putera atau puteri kepada Sultan Johor adalah tidak benar sama sekali.

“Hanya Tunku Idris dan Tunku Jalil yang mempunyai akaun Facebook, yang lain-lain (termasuk Tunku Ismail Ibrahim) tiada.

“Malah, Tunku Idris dan Tunku Jalil juga tidak sewenang-wenangnya menerima permintaan mana-mana individu tidak dikenali untuk menjadi rakan dalam Facebook melainkan kerabat dan kenalan terdekat,” kata sumber itu ketika dihubungi.

Beliau berkata demikian sebagai mengulas laporan muka depan Kosmo! semalam mengenai tindakan seorang lelaki yang dipercayai menyamar sebagai Tunku Ismail Ibrahim dalam Facebook.

Sepanjang mengendalikan dua akaun Facebook iaitu Diari Harian Tunku Mahkota Johor dan Tunku Mahkota Johor (Penasihat Utama TMJ) itu, suspek yang dikenali sebagai Miky telah memuat naik gambar dan aktiviti Tunku Ismail serta melayan komen-komen peminat yang menyangka dia adalah TMJ yang sebenar.

PENCARIAN DIBLOG INI

Arkib Blog

Anda juga perlu baca

Related Posts with Thumbnails

Pengikut

Test for your internet speed

Ads

Catatan Popular