Nuffnang Ads

SAJIAN KAMI

BERITA-BERITA KASUS JENAYAH SEKSUAL DAN BERITA-BERITA SEMASA..

Khamis, 24 Jun 2010

Artis Malaysia: Rosyam 'sakit jiwa' dituduh penipu

Rosyam pada sidang media bagi membersihkan namanya, semalam.



PETALING JAYA - "Jiwa saya kacau, emak menangis dan orang asyik tanya kepada isteri sampai tak tahu hendak letak muka di mana."

Demikian luahan produser dan pelakon terkenal, Rosyam Nor, (gambar) 43, yang mengalami tekanan selepas dituduh menipu pelanggan dalam pelaburan perniagaan jualan langsung (MLM) di bawah syarikat Power Impian International Sdn. Bhd. yang menggunakan Rosyam Nor Group (RNG) sebagai jenama untuk menarik rangkaian ahli baru.

"Saya gelak dalam tangisan sekarang. Saya sudah berhabis duit sebanyak RM300,000 daripada hasil berlakon semata-mata hendak membabitkan diri dalam perniagaan ini sambil membantu orang lain tetapi kena juga fitnah.

"Barangkali timbul perasaan tidak puas hati daripada orang tertentu kerana kejayaan saya mengumpul 3,000 ahli di bawah saya selepas melibatkan diri pada April lalu," katanya ketika ditemui pada sidang akhbar di Hotel One World di sini semalam.

PENCARIAN DIBLOG INI

Arkib Blog

Anda juga perlu baca

Related Posts with Thumbnails

Pengikut

Test for your internet speed

Ads

Catatan Popular