Nuffnang Ads

SAJIAN KAMI

BERITA-BERITA KASUS JENAYAH SEKSUAL DAN BERITA-BERITA SEMASA..

Rabu, 29 Februari 2012

[2] Saya masih Ketua Kita - Zaid




SHAH ALAM - Ketua Parti Kesejahteraan Insan Tanah Air (Kita), Datuk Zaid Ibrahim menegaskan, beliau masih mengetuai parti itu dan mahu mengambil tindakan ke atas beberapa media arus perdana jika terus mendakwa beliau telah 'digulingkan' daripada jawatan itu.

"Saya sudah menghubungi peguam-peguam saya agar menguruskan perkara ini. Saya akan menyaman jika mereka tidak mahu menerima balik beberapa kenyataan mengatakan Kita diketuai seorang ketua yang baru," kata Zaid kepada wartawan.

"Saya akan meminta media-media seperti Berita Harian, TV3 menarik balik kenyataan mengatakan Kita dipimpin oleh seorang Ketua yang baru.

"Itu tidak benar, media-media ini harus menyelidik fakta sebelum menulis. Kalau mereka mengatakan bahawa (bekas Pengerusi Kita Kedah), Zamil Ibrahim mendakwa dirinya sebagai ketua.

"Tetapi mereka mengatakan Kita sudah ada ketua yang baru, mereka harus berlaku adil dan menyiarkan maklumat dengan membuat penyelidikan, bukan mengambil bulat-bular apa yang dikatakan oleh Zamil," katanya lagi.

PENCARIAN DIBLOG INI

Arkib Blog

Anda juga perlu baca

Related Posts with Thumbnails

Pengikut

Test for your internet speed

Ads

Catatan Popular