Nuffnang Ads

SAJIAN KAMI

BERITA-BERITA KASUS JENAYAH SEKSUAL DAN BERITA-BERITA SEMASA..

Isnin, 26 Mac 2012

Hasan Ali: Dedah video murtad Isnin ini




PETALING JAYA – Bekas Pesuruhjaya Pas Selangor, Datuk Dr Hasan Mohamed Ali akan mendedahkan petikan video murtad Isnin depan dan turut mengundang parasit-parasit didakwa berada dalam Pas untuk turut serta menyaksikannya.

Menurutnya, beliau berharap parasit-parasit itu dapat turut serta bersama media untuk menyaksikan petikan video tersebut.

Katanya, buat masa ini beliau tidak mahu mendedahkannya dan menunggu Isnin depan.

“Kenapa tentang murtad parasit-parasit ini tidak ada seorang pun bercakap? Tak membela seorang pun? Saya harap parasit-parasit ini dapat datang hari Isnin minggu depan untuk tengok tentang pengakuan beberapa orang yang dimurtadkan itu,” katanya pada sidang media di rumahnya di sini, hari ini.

Dalam pada itu, ketika ditanya pemberita berhubung desakan Ahli Parlimen Shah Alam, Khalid Abdul Samad yang mahu Hasan menjelaskan dakwaan beliau bersama pertubuhan bukan kerajaan (NGO) ditubuhkannya Jalur Tiga (Jati) ditaja oleh dua syarikat besar, Hasan berkata, beliau tidak perlu menjawab tuduhan dibuat berasaskan ‘cakap-cakap kedai kopi’ itu.
Beliau turut memperlekehkan cabaran itu dan menegaskan itu bukan tahapnya untuk melayani desakan sedemikian.

“Dia pun kata ini ‘cakap-cakap kedai kopi’ maka kalau Hasan Ali jawab maka Hasan Ali pun macam ketua warung kedai kopi. Hasan Ali punya tahap bukan macam itu. Minta maaflah. Minta ketua warung kedai kopi itu jawab bagi pihak sayalah,” katanya.

PENCARIAN DIBLOG INI

Arkib Blog

Anda juga perlu baca

Related Posts with Thumbnails

Pengikut

Test for your internet speed

Ads

Catatan Popular