Nuffnang Ads

SAJIAN KAMI

BERITA-BERITA KASUS JENAYAH SEKSUAL DAN BERITA-BERITA SEMASA..

Selasa, 2 Julai 2013

Video seks bongkar rahsia rogol

SETIU - Rahsia seorang nelayan merogol teman wanitanya, pelajar tingkatan empat dari sebuah sekolah menengah di sini terbongkar selepas video klip perbuatan lelaki itu tersebut didakwa tersebar.

Ketua Polis Daerah Setiu, DSP Ab Rahman Raja Mohamed berkata, klip video yang merakamkan perlakuan seks pelajar itu dengan teman lelakinya berusia  23 tahun yang dirakamkan lelaki itu, dikatakan telah tersebar di sekolah mangsa.

Menurutnya, mangsa dari sebuah kampung di Penarik mengetahui video klip hubungan seks itu tersebar selepas ia heboh di sekolahnya pada dua minggu lalu.

“Pada Ahad lalu, mangsa memberitahu suspek bersama keluarganya datang ke rumah mangsa menceritakan tentang perkara itu dan minta untuk berkahwin, namun keluarga mangsa enggan menerima dan membuat laporan polis,” katanya.

Ab Rahman berkata, siasatan awal mengatakan mangsa mengaku mengenali suspek pada 12 Disember tahun lalu dan dia mendakwa dirogol teman lelakinya itu sebanyak tiga kali iaitu pada Februari, April dan pertengahan Mei lalu.

Menurutnya, selepas perbuatan suspek terbongkar, mangsa tampil membuat laporan dan bertindak atas laporan itu, polis berjaya menahan suspek di rumahnya pada jam 12.45 malam kelmarin untuk membantu siasatan.

PENCARIAN DIBLOG INI

Arkib Blog

Anda juga perlu baca

Related Posts with Thumbnails

Pengikut

Test for your internet speed

Ads

Catatan Popular