Nuffnang Ads

SAJIAN KAMI

BERITA-BERITA KASUS JENAYAH SEKSUAL DAN BERITA-BERITA SEMASA..

Selasa, 14 Mei 2013

Husam boikot majlis Nik Aziz


KOTA BHARU – Pada saat semua barisan pimpinan Pas berkumpul meraikan majlis persaraan Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Aziz Nik Mat di Kota Darulnaim di sini semalam, kelibat Ahli Dewan Undangan Negeri kawasan Salor, Datuk Husam Musa tidak kelihatan.

Tindakannya tidak menghadiri majlis yang tamat pada pukul 1 petang itu menimbulkan tanda tanya memandangkan beliau merupakan antara orang kesayangan bekas Menteri Besar itu.

Tindakan itu menggambarkan Husam masih berkecil hati dan kecewa kerana tidak tersenarai sebagai Ahli Majlis Mesyuarat Kerajaan Negeri dan terus mengambil tindakan memencilkan diri.

Timbalan Menteri Besar, Datuk Mohd. Amar Nik Abdullah ketika ditemui selepas majlis itu berkata, beliau tidak nampak kelibat Husam pada majlis tersebut.

“Husam tidak nampak pun pada majlis ini. Kita jemput semua, wakil rakyat, pemimpin-pemimpin Pas dan yang membuat jemputan Unit Sumber Manusia, kita hadir sahaja,” katanya.

Pada majlis berkenaan, Nik Aziz menyerahkan dokumen tugas jawatan Menteri Besar baharu kepada penggantinya, Datuk Ahmad Yaakob.(kosmo)

PENCARIAN DIBLOG INI

Arkib Blog

Anda juga perlu baca

Related Posts with Thumbnails

Pengikut

Test for your internet speed

Ads

Catatan Popular