Nuffnang Ads

SAJIAN KAMI

BERITA-BERITA KASUS JENAYAH SEKSUAL DAN BERITA-BERITA SEMASA..

Jumaat, 10 Jun 2011

Dato' Siti Nurhaliza kembangkan perniagaan di Brunei

Dato' Siti Nurhaliza ketika memotong kain rentang perasmian produk kosmetiknya.




BANDAR SERI BEGAWAN - Dato' Siti Nurhaliza melangkah lebih jauh lagi dalam perniagaan produk penjagaan kulit dan kosmetik beliau, SimplySiti dengan melancarkan produk itu di negara ini.

Pada sidang media pelancaran produk SimplySiti, Dato' Siti Nurhaliza menjelaskan Brunei Darussalam merupakan negara pertama di luar Malaysia menjadi pelantar pelancaran produknya di peringkat antarabangsa. Beliau berhasrat meluaskan lagi perniagaan produk penjagaan kulit dan kosmetiknya ke Indonesia dan Singapura.

Beliau menjelaskan selepas produk penjagaan kulit dan kosmetik, beliau ingin memperkembangkan lagi perniagaannya dengan menghasilkan produk seperti penjagaan badan, wangian, makanan kesihatan dan banyak lagi. Beliau juga mengimpikan untuk membuka sebuah Pusat Kecantikan holistik dan dijangka akan menjadi realiti pada tahun hadapan.

Menurutnya lagi produk-produk itu mengambil masa dua tahun dalam penyelidikan dan kehalalan produk beliau adalah keutamaan kebersihan serta keselamatan produk yang dihasilkan, diformulasikan khas untuk kesesuaian kulit wanita Asia.

"Setelah lama Siti tidak ke Brunei, Siti rasa cukup bertuah kerana produk SimplySiti mendapat permintaan hebat daripada pengguna-pengguna di sini. Sejak SimplySiti bermula, Siti sentiasa menyasarkan untuk membawa jenama ini ke peringkat antarabangsa, dan melalui permintaan dan sokongan yang Siti sering dapat dari peminat di Brunei, ini menguatkan lagi semangat Siti untuk melancarkan produk SimplySiti di sini, lebih-lebih lagi Brunei merupakan jiran terdekat kami di Malaysia.

"Jadi bagi peminat-peminat yang ingin mendapatkan produk SimplySiti, jangan lepaskan peluang mendapatkannya sekarang di lokasi terpilih," jelas Dato Siti Nurhaliza lagi.

Dato' Siti Nurhaliza melancarkan produknya di luar kedai Paloma di The Mall dan orang ramai menyerbu kedai itu untuk menyaksikan dengan lebih dekat lagi penyanyi paling popular Malaysia itu.

Orang ramai juga berkesempatan mendengar temu bual eksklusif bersama beliau secara langsung di Kristal FM pada jam 10 pagi.

Dengan kerjasama rakan niaga M.S. Titanstar Enterprise, kini hampir 100 jenis produk penjagaan kulit dan kosmetik SimplySiti boleh didapati di tiga lokasi iaitu di The Mall, Delima dan kiosk Duty Free di lapangan terbang Brunei Darussalam.

Bagi yang berminat untuk mendapatkan maklumat lanjut mengenai produk dan senarai rangkaian niaga sah SimplySiti, layari laman web rasmi www.simplysiti.com.my atau sertai laman Facebook "SimplySiti."

PENCARIAN DIBLOG INI

Arkib Blog

Anda juga perlu baca

Related Posts with Thumbnails

Pengikut

Test for your internet speed

Ads

Catatan Popular