Nuffnang Ads

SAJIAN KAMI

BERITA-BERITA KASUS JENAYAH SEKSUAL DAN BERITA-BERITA SEMASA..

Isnin, 27 Jun 2011

Bogelkan anak gadisnya, ayah meraba kemaluannya




KAJANG – Seorang pelajar berusia 15 tahun membuat laporan polis Rabu lalu selepas tidak tahan diperlakukan sebagai objek seks oleh bapa kandungnya.

Difahamkan, kejadian berkenaan sering berulang apabila suspek yang berusia 42 tahun itu mengarahkan mangsa untuk berbogel sebelum dia bertindak meraba kemaluan suspek berulang kali.

Dalam kejadian terbaru, suspek dipercayai bertindak lebih berani apabila mengajak anak gadisnya itu untuk tidur sekatil dengan niat untuk mencabul mangsa.

Tidak tahan diperlakukan sebegitu oleh suspek, mangsa kemudiannya nekad membuat laporan di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Kajang, Rabu lalu dengan harapan tindakan tegas dapat diambil terhadap bapanya itu.

Ketua Polis Kajang, Asisten Komisioner Abd Rashid Abd Wahab berkata, berdasarkan maklumat diterima daripada mangsa, sepasukan anggota dari IPD Kajang berjaya menahan suspek kira-kira jam 10 malam pada hari sama mangsa membuat laporan.

“Sebaik menyedari kehadiran polis, suspek kemudiannya bertindak bersembunyi di dalam bilik mandi rumahnya.

“Suspek yang mengetahui dirinya tidak dapat melarikan diri, akhirnya bertindak menyerah diri,” katanya kepada wartawan.

Menurutnya, suspek kini ditahan di lokap IPD Kajang untuk siasatan lanjut dan kes disiasat di bawah mengikut Seksyen 354 Kanun Keseksaan (KK) kerana mencabul.

“Jika sabit kesalahan akan dipenjara maksimum 10 tahun atau denda atau sebatan atau mana-mana dua daripadanya jika sabit kesalahan,” katanya.

PENCARIAN DIBLOG INI

Arkib Blog

Anda juga perlu baca

Related Posts with Thumbnails

Pengikut

Test for your internet speed

Ads

Catatan Popular