Nuffnang Ads

SAJIAN KAMI

BERITA-BERITA KASUS JENAYAH SEKSUAL DAN BERITA-BERITA SEMASA..

Jumaat, 10 Jun 2011

Gadis 12 tahun dirogol remaja 18 tahun



KUALA LUMPUR – Dua beradik berusia 12 dan 15 tahun yang diamanahkan menjaga rumah selepas ditinggal keluarganya yang pulang ke kampung sempena cuti persekolahan nyaris menjadi mangsa rogol seorang remaja.

Dalam kejadian di Projek Perumahan Rakyat (PPR) Beringin Jinjang Utara malam Selasa lalu, suspek berusia 18 tahun mengambil kesempatan masuk ke dalam rumah selepas mengetahui mangsa berusia 12 tahun tinggal keseorangan.

Menurut sumber, suspek yang tinggal di blok bersebelahan mengambil peluang itu selepas ternampak kakaknya keluar dari rumah.

Katanya, suspek masuk ke dalam bilik dan terus menekup mulut mangsa dan mengarahkannya menanggalkan pakaian serta baring di atas katil.

“Dia yang ketakutan hanya mengikut, namun selepas kira-kira lima minit menanggung seksa, kakaknya tiba-tiba pulang.

“Tersentak dengan kehadiran kakak mangsa, suspek yang sudah tidak berseluar bertindak menariknya ke dalam bilik dan mengugut agar tidak membuat bising serta memintanya menanggalkan pakaian. Keengganan mangsa berbuat demikian menyebabkan suspek bertindak agresif dan terjadi pergelutan.

Kata sumber itu lagi, mangsa bernasib baik apabila jeritannya meminta tolong didengari seorang wanita berusia 40 tahun.

Menyedari perbuatan jahatnya disedari penduduk, suspek lari menyelamatkan diri.

Penduduk kemudiannya membawa dua beradik itu untuk membuat laporan di Balai Polis Jinjang sebelum mereka diarah menjalani pemeriksaan lanjut di hospital.

PENCARIAN DIBLOG INI

Arkib Blog

Anda juga perlu baca

Related Posts with Thumbnails

Pengikut

Test for your internet speed

Ads

Catatan Popular