Nuffnang Ads

SAJIAN KAMI

BERITA-BERITA KASUS JENAYAH SEKSUAL DAN BERITA-BERITA SEMASA..

Sabtu, 26 Februari 2011

Mayat gadis 20an ditemui berlumuran darah




GEORGETOWN: Mayat seorang wanita berusia 20-an ditemui mati dengan berlumuran darah di tingkat dua kawasan letak kereta sebuah pangsapuri di Lorong Madrasah, Jelutong, di sini, malam kelmarin.

Dalam kejadian kira-kira jam 7.30 malam, mayat wanita yang tiada pengenalan diri itu ditemui dalam keadaan terlentang dengan kesan kecederaan teruk, terutama di kepala, selain berpakaian lengkap.

Jurucakap polis berkata, berdasarkan keterangan awam sebelum kejadian berlaku, beberapa penghuni terdengar bunyi bising dipercayai orang bergaduh di tingkat 11 dan selang beberapa minit kemudian terdengar bunyi dentuman kuat.

Beliau berkata, ketika itu orang ramai bergegas ke tempat kejadian dan mendapati seorang wanita terlentang serta mengalami pendarahan teruk di kepala, kaki dan tangan dipercayai patah.

Katanya, ketika pemeriksaan dilakukan anggota polis tidak menemui sebarang dokumen pengenalan diri pada mayat mangsa dan dia dipercayai berasal dari tempat lain.

Menurutnya, polis menemui payung di tingkat 11, kasut tersangkut di tingkat lima dan cermin mata di sisi mangsa. “Mayat mangsa kemudian dibawa ke Hospital Pulau Pinang (HPP) untuk bedah siasat bagi mengetahui punca kematian, termasuk sama ada ia disebabkan masalah percintaan atau sebaliknya,” katanya.

PENCARIAN DIBLOG INI

Arkib Blog

Anda juga perlu baca

Related Posts with Thumbnails

Pengikut

Test for your internet speed

Ads

Catatan Popular