Nuffnang Ads

SAJIAN KAMI

BERITA-BERITA KASUS JENAYAH SEKSUAL DAN BERITA-BERITA SEMASA..

Sabtu, 8 Disember 2012

Betty Banafe sah milik Darghous


Betty bersama Bruce Darghous selepas selamat diijabkabulkan semalam.

JOHOR BAHRU – Dengan sekali lafaz pelakon dan penyanyi, Betty Banafe atau nama sebenarnya Betty Ibtisam Abu Bakar Banafe, 33, sah bergelar isteri kepada jejaka pilihan hatinya, Bruce Darghous, 31, seorang perunding teknologi.

Pasangan itu selamat diijabkabulkan oleh Ketua Penolong Pengarah Bahagian Pengurusan Masjid, Jabatan Agama Islam negeri, Ahmad Faisal Mohamed di rumah pengantin perempuan pada jam 2.30 petang di Kempas Baru di sini, semalam.

Betty yang menerima mas kahwin berupa sebentuk cincin dan gelang emas, bagaimanapun enggan mendedahkan jumlah hantaran yang diterima daripada suaminya, kacukan Inggeris-Lebanon.

Pada majlis yang dihadiri oleh ahli keluarga kedua-dua mempelai, Darghous yang memakai sut hitam membawa bersama sembilan dulang hantaran dan dibalas lapan oleh Betty yang anggun memakai busana berwarna putih berona firus.

Betty ketika ditemui selepas majlis berkenaan melahirkan perasaan syukur bergelar seorang isteri setelah setahun menyulam cinta.

“Biarpun kami pernah berdepan dengan pelbagai dugaan, saya bersyukur kerana hubungan kami akhirnya ke jenjang pelamin. Saya berdoa agar hubungan kami berkekalan hingga ke akhir hayat,” katanya.

Pasangan tersebut merancang untuk berbulan madu di Pulau Sipadan, Sabah dan akan mengadakan majlis resepsi di Pusat Konvensyen Danga Bay di sini pada 12 Disember ini.

PENCARIAN DIBLOG INI

Arkib Blog

Anda juga perlu baca

Related Posts with Thumbnails

Pengikut

Test for your internet speed

Ads

Catatan Popular