Nuffnang Ads

SAJIAN KAMI

BERITA-BERITA KASUS JENAYAH SEKSUAL DAN BERITA-BERITA SEMASA..

Isnin, 17 Disember 2012

Perak kubu penting Pakatan - Anwar


SERI ISKANDAR - Dalam usaha menawan Putrajaya, Pakatan Rakyat (PR) harus menang dengan majoriti meyakinkan di Perak pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU 13) kerana Perak boleh menjadi kubu penting perikatan itu bagi mencapai matlamat memerintah negara.

Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim berkata, matlamat dalam PR sudah cukup mantap akan akan berkekalan sehingga mereka berjaya menawan Putrajaya kelak.

Beliau turut melaungkan janji untuk mengkaji semula perjanjian dengan syarikat yang membekalkan elektrik supaya dapat diturunkan tarif elektrik.

"Kita tak peduli syarikat berkenaan dari mana atau bangsa apa. Kita mahu mereka berhenti menekan rakyat melalui tarif elektrik tinggi," katanya ketika berucap pada Himpunan Kebangkitan Rakyat peringkat Negeri Perak di Padang Sidec, Bandar Seri Iskandar, kelmarin.

Hadir sama, Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang; Timbalannya, Mohamad Sabu; Timbalan Pesuruhjaya Pas Perak, Datuk Seri Ir Mohamad Nizar Jamaludin dan anggota Jawatankuasa Eksekutif Pusat DAP, Dr Tan Seng Giaw.(sh)

PENCARIAN DIBLOG INI

Arkib Blog

Anda juga perlu baca

Related Posts with Thumbnails

Pengikut

Test for your internet speed

Ads

Catatan Popular