Nuffnang Ads

SAJIAN KAMI

BERITA-BERITA KASUS JENAYAH SEKSUAL DAN BERITA-BERITA SEMASA..

Selasa, 12 Februari 2013

Pemberian BR1M 3.0 akan diteruskan


NAJIB (tengah) mengangkat nombor cabutan pada majlis cabutan undi Projek Perumahan Rakyat 1Malaysia Nusantara PR1MA sambil disaksikan Rosmah (kanan) di Dewan Raya Putra Kulaijaya semalam. Di sebelah kiri ialah Abdul Ghani.

KULAIJAYA - Perdana Menteri semalam mengumumkan akan meneruskan pemberian Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M) 3.0 dan BR1M4.0 kepada kumpulan sasar terdiri daripada golongan berpendapatan rendah dan sederhana.

Datuk Seri Najib Tun Razak berkata, bagi meneruskan dasar itu, rakyat harus memberi mandat kepada Barisan Nasional (BN) untuk membentuk kerajaan pada pilihan raya umum akan datang.

"Kalau mahukan transformasi dilaksanakan dengan sempurna, ia juga bergantung kepada mandat politik daripada rakyat. Jika rakyat berikan (mandat), kita akan dapat sebuah kerajaan yang kuat, negara akan mempunyai masa yang cukup hebat dan cemerlang," ujarnya ketika berucap pada majlis Sambutan Tahun Baru Cina Peringkat Negeri Johor di Pasar Raya Econsave di sini semalam.

Terdahulu, beliau mempengerusikan Mesyuarat Tertutup UMNO dan Barisan Nasional (BN) Johor di Pusat Konvensyen Antarabangsa Persada, Johor Bahru dekat sini pada sebelah pagi.(kosmo)

PENCARIAN DIBLOG INI

Arkib Blog

Anda juga perlu baca

Related Posts with Thumbnails

Pengikut

Test for your internet speed

Ads

Catatan Popular