Nuffnang Ads

SAJIAN KAMI

BERITA-BERITA KASUS JENAYAH SEKSUAL DAN BERITA-BERITA SEMASA..

Sabtu, 8 September 2012

Adi hormati Ariel Noah


ADI, vokalis 6ixth Sense ini mengkagumi Ariel Noah sebagai komposer. Katanya Noah mahupun Peterpan dulu sentiasa keluar dengan melodi dan lirik yang kuat.




KUALA LUMPUR - perkhabaran bakal menamatkan zaman bujang tahun ini sekali gus merupakan tahun terakhir dia beraya sebagai orang bujang.

Vokalis grup 6ixth Sense, Adi atau nama penuhnya Adi Priyo Sambodo ketawa dan menyatakan dia tidak berani untuk menghuraikan hal ini yang masih dalam perbincangan.

"Banyak hal surat-menyurat yang perlu dijalankan dan ia agak rumit. Kalau ikutkan hati, sejak tahun lepas lagi sudah mahu berkahwin," ujar Adi, kekasih hati wanita bernama Ros Zeta.

Melihat graf perjalanan jejaka berusia 29 tahun ini, kewujudan dirinya sebagai komposer semakin mendapat perhatian ramai.

Baru melancarkan album kerohanian berjudul Tentang Kita pada Ramadan lalu bersama grupnya, Adi juga tidak ketinggalan menyiapkan lagu duet berjudul Keajaiban Cinta nyanyian Adira dan Aliff Aziz.

Terbaharu, vokalis ini bersama grupnya bakal muncul bersama grup dari seberang, Noah dalam sebuah konsert Tentang Bahtera bertempat di KL Live pada 16 September ini.

Persembahan yang bakal berlangsung bermula pukul 4 petang dengan dihangatkan dengan kemunculan Ariel yang penuh kontroversi bersama ahli kumpulannya, Noah diterbangkan secara eksklusif dari Indonesia.

Konsert ini akan turut dimeriahkan oleh The Malayan serta Gamaliel Audrey Cantika (GAC).

PENCARIAN DIBLOG INI

Arkib Blog

Anda juga perlu baca

Related Posts with Thumbnails

Pengikut

Test for your internet speed

Ads

Catatan Popular