Nuffnang Ads

SAJIAN KAMI

BERITA-BERITA KASUS JENAYAH SEKSUAL DAN BERITA-BERITA SEMASA..

Khamis, 22 November 2012

Aliff Aziz kecewa mengetahui Anne akan mendirikan rumah tangga





Aliff dan Anne suatu ketika dahulu

KUALA LUMPUR -  Umum mengetahui bahawa hubungan antara dramatis, Anne Ngasri dan penyanyi remaja, Aliff Aziz sudah pun berakhir.

Malah, Anne, 28, kini telah bertunang dengan ahli politik, Mohd Sumali Reduan, 40, dan bakal melangsungkan perkahwinan pada 22 Disember ini.

Bagaimanapun, Aliff, 22, mengejutkan ramai pihak apabila tampil memberi kenyataan bahawa dia terluka apabila mengetahui Anne akan mendirikan rumah tangga dengan Mohd Sumali

Anne yang dihubungi bagaimanapun enggan memanjangkan isu tersebut memandangkan hubungannya dengan Aliff sudah menemui noktahnya.

“Saya rasa tidak perlu cakap apa-apa lagi kerana benda ini sudah berakhir.

“Kalau boleh, saya mahu fokus kepada anak-anak dan masa depan bersama bakal suami. Itu yang lebih penting,” kata ibu tiga anak ini.

Biarpun tunangnya mengetahui hal itu, Anne berkata, mereka lebih selesa mengambil pendekatan untuk tidak bercakap mengenainya.

Namun, Anne mengakui dia khuatir sekiranya kenyataan Aliff membuatkan masyarakat salah faham terhadap tunangnya.

“Rasanya semua orang tahu hubungan saya dan Aliff berakhir secara baik.

“Jadi saya tidak mahu orang lain menganggap tunang sayalah punca hubungan kami berakhir,” katanya.

Enggan mengenang kisah lama, Anne bagaimanapun menafikan dia menyimpan rasa marah terhadap Aliff kerana mengeluarkan kenyataan sebegitu.

“Saya tidak berdendam dengan Aliff atau sesiapa pun, malah saya tidak boleh halang mereka untuk bercakap mengenai saya.

“Cuma bagi saya, perkara yang sudah berlalu tak perlulah dikenang lagi,” katanya yang menghargai jika masyarakat dapat mendoakan kebahagiaannya dengan bakal suami.

PENCARIAN DIBLOG INI

Arkib Blog

Anda juga perlu baca

Related Posts with Thumbnails

Pengikut

Test for your internet speed

Ads

Catatan Popular