Nuffnang Ads

SAJIAN KAMI

BERITA-BERITA KASUS JENAYAH SEKSUAL DAN BERITA-BERITA SEMASA..

Selasa, 7 Jun 2011

Tukang kebun cabul rakan anak




JOHOR BAHRU – Seorang tukang kebun dihadapkan ke Mahkamah Majistret Johor Bahru, di sini semalam atas tuduhan mencabul pelajar tingkatan dua dalam kejadian tahun lalu.

Bagaimanapun, Zamri Abdul Rahman, 40, mengaku tidak bersalah dan minta dibicara selepas pertuduhan dibacakan mahkamah di hadapan Majistret Mazanah Sinin.

Mengikut fakta kes, tertuduh didakwa melakukan perbuatan terkutuk itu Mei tahun lalu di rumah tertuduh di Flat SEDC, Pasir Gudang apabila remaja berkenaan datang ke rumahnya bertemu anak tertuduh yang merupakan rakan mangsa jam 3.30 petang.

Mangsa kemudian didatangi tertuduh yang menawarkan khidmat untuk membuat badan mangsa lebih menarik seperti anaknya.

Mangsa kemudian bersetuju dan dipelawa untuk ke bilik tertuduh sebelum tertuduh memegang ibu jari mangsa sambil membacakan beberapa potong ayat suci al-Quran.

Tertuduh kemudian bertindak agresif dengan memegang beberapa anggota badan mangsa dan meraba buah dada selain mencium dalam keadaan memberahikan.

Majistret, Mazanah Sinin menetapkan wang jaminan sebanyak RM5,500 dan sebutan semula kes pada 13 Jun ini.

Dia didakwa mengikut Seksyen 354 Kanun Keseksaan yang memperuntukkan hukuman penjara maksimum 10 tahun atau denda atau sebat atau mana-mana dua hukuman berkenaan.

Pendakwaan dijalankan oleh Timbalan Pendakwa Raya Mohd Afif Ali manakala tertuduh tidak diwakili peguam.

PENCARIAN DIBLOG INI

Arkib Blog

Anda juga perlu baca

Related Posts with Thumbnails

Pengikut

Test for your internet speed

Ads

Catatan Popular